‌Bulent Ortacgil از خوانندگان قدیمی ترک است. از سال 1974 آهنگهای مدرن 

    میخواند. شغل اصلی اش مهندسی شیمی است. شعر و آهنگ را خودش 

    مینویسد و با گیتار اجرا میکند. موسیقی اش از باب دیلان  بیتلز و کت استیونس 

    تاثیر گرفته. 

    من از آخرین آلبومش یک شعر که خودش نوشته انتخاب کردم که ترجمه اش را 

    اینجا میگذارم. 

 

    کاری رو که میخوای انجام بده 

 

    قدیما شغل خوب دکتری بود 

    حالا مد مهندسیه 

    من به تو یه چیزی بگم؟ 

    شغل خوب و بد وجود نداره 

    آدمها هستند  

    که کارشون رو خوب انجام میدن 

 

    میگن که عشق اول حقیقیه 

    من به تو یه چیزی بگم؟ 

    بعد از لیلی و مجنون 

    اولین عشق وجود نداره 

    آدمها هستن که میتونن عشق رو بزرگ کنن 

 

    کاری رو که میخوای انجام بده 

    تا خیلی دیر نشده 

    تا قوی تر نشدی 

    کاری رو که میخوای انجام بده 

    تا همه چیز تموم نشده 

    

    نظرات تو درسته  

    البته که مال من 

    خیلی درست تره 

    من به تو یه چیزی بگم؟ 

    درست و غلط وجود نداره 

    آدمها هستن 

    که دیدهای مختلف دارن 

 

    کاری رو که میخوای انجام بده 

    تا خیلی دیر نشده 

    تا قوی تر نشدی 

    کاری رو که میخوای انجام بده 

    تا خیلی دیر نشده 

    تا قوی تر نشدی 

    کاری رو که میخوای انجام بده 

    تا همه چیز تموم نشده 

    تا خیلی دیر نشده 

    کاری رو که میخوای انجام بده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد